Numer telefonu do serwisu:
ul. Kokoryczki 18
04-191 Warszawa
tel.: (+48 22) 516 98 60
fax: (+48 22) 610 37 77 kontakt.serwis@medix.com.pl
Autoryzowany serwis:
certyfikowany zespół specjalistów,
możliwość wykonywania napraw i konserwacji zgodnie z procedurami i zaleceniami producenta,
wsparcie online od producenta,
dostęp do nowych wersji oprogramowania serwisowego,
możliwość wykonywania akcji serwisowych inicjowanych przez producenta,
dostęp do pełnej dokumentacji technicznej serwisowanych urządzeń, właściwej dla danego modelu urządzenia,
dostęp do oryginalnych części zamiennych.
Profesjonalny serwis:
kadra pracowników serwisu z wykształceniem inżynierskim,
systematyczne podnoszenie poziomu kompetencji personelu,
wykonywanie procedur serwisowych w oparciu o aktualną dokumentację techniczną producenta,
wykorzystywanie oryginalnych części zamiennych,
możliwość zdalnego wsparcia klienta online,
profesjonalne wyposażenie serwisu, a w tym:
profesjonalne narzędzia i sprzęt pomiarowy,
właściwe urządzenia kontroli jakości,
urządzenia pomiarowe bezpieczeństwa elektrycznego aparatów RTG,
niezawodne środki transport.
Czy serwis za pół ceny jest tani? Zazwyczaj, zaniżona cena kontraktu serwisowego nie wynika ze zmniejszonej marży - wynika z zaniżonych standardów napraw i konserwacji. Nierzetelny serwis, pomimo stosunkowo niskiej ceny, jest drogi!
W dłuższej perspektywie fałszywe oszczędności na serwisie skutkują kosztowną degradacją aparatury i jakości obrazowania.
Nieprofesjonalny serwis to zagrożenie bezpieczeństwa pacjenta i personelu.
WAŻNE
Zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. wytwórca, importer lub dystrybutor określa wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych dla określonego wyrobu medycznego.
Wyciąg z ustawy z dn. 20.05.2010r. o wyrobach medycznych